evet mi hayır mı

Önce düşündüm arap baharını ele aldım. Tunus'ta başladı Libya mısır Suriye domino taşları bir bir bize doğru geldi. ben halktan biri olarak parti tutmaksızın bakmak istedim. Hatta içimde şöyle bir algı var. Hoş koca ülkem gelişmemiş ülkeler gibi hemen boyun eğmez Neymiş arap baharıymış Yok sıra bizdeymiş Siee ordan diyordum içimden. Sonra düşündüm derinden Ekonomide Teknik analiz derki hep farklı bak grafiklere. Herkes gibi bakarsan kazanamazsın. Bende oturdum düşündüm. Neler oldu. Bop başkanıyım.... 2010 A kadar sorun yoktu... Milliyetçi duygular çiğnedi önce... Askerimize komplo kurdular ses çıkaramadım... Gazetelerdeki yalan habere inandım... İftiralara inandım... Açılım ile pkk ya yol verildi... Sonra birden herşey değişti... Milliyetçilik kozu ele alındı tekrardan... Güneydoğu temizlendi... Binalar yıkıldı yok edildi.... 532 şehit verdik o dönemde.... Sonra hoşuma giden olaylar yaptılar... Pkk temizlendi.. Hep liler içeri alındı.... Hatta bunları çıkarmasınlar oy vermeyen şerefsizdir dedim kendi kendime... Darbe oldu cia feto dedik çıktık... Bir duygu karmaşası yaşadık... Ülkemiz kuşatma altında duyguları sardı dört bir yanımızı... Daha nice duygular sardı... Şuan tam benim gibi vatanını seven mhp chp veya diğer partilerden kemikleşmemiş. Koşulsuz şartsız bir partiye bağlanmamış insanları büyüleyen bir fragman oynandı diye düşündüm... Ve başkanlık sistemi dayatıldı... Sorun yok gibi geldi... Ve o soru dank etti aklımda.... Ve başa döndüm... Arap baharı yoksa yoksa... Üst akıl kendi kendimize farkında olmadan halka kendi baharını kendimi yapacaktı.... Yani.. halk milyonlarca kişi farkında olmadan tahrir meydanına çıkmamıştı ama evet hayır üzerinden ikiyemi bölünmüştü... Mısırdaki tunustaki libyadaki değişim kanlı olmuştu ama Türkiyede böyle olamazdı yapılamadı halk böyle bir şeye izin vermezdi de bu yol mu denendi... Sonra bir soru daha... Ağzından federasyonu kaçıran akp li vekil geldi... Ya bundan sonraki süreç federasyon olacaksa... Hatta evet çıktıktan sonra Hoşuma giden terör ile mücadele yapanları temizlerlerse... Ya hdp yi çıkaracaklar ise... Ya dün gelen İngiliz başkan ile medyada başka kapılar arkasında arabulucu oldukları Kıbrısı konuştular ise... Yani bana medyada dayatılan meşgul edilen fuzuli insanlar dinleyiliyorsa ise.. Ben tv ye çıkan insanların.. Hatta bunlar kim sırf muhalefet olsun diye inadına çıkarıyorlar... Sadece kendi reklamlarını yapmak için mi çıkarıyorlar dediklerim. Gözlerine siyah çerçeveli havalı tipler çıkararak ileride bizi kim yönetecek onlara alış demekmiydi bu... Kafam karışık...

Bu blogdaki popüler yayınlar

viop açık pozisyon sayısı

BİLANÇO OKUMA